Service2018-11-07T08:36:50+00:00

ONZE SERVICE.

De service van ASI

Een zakelijke printer of multifunctional leveren zonder goede service te bieden is als een voetbalwedstrijd zonder bal: daar scoor je geen punten mee. U moet ervan verzekerd zijn dat u altijd de goede machine en software heeft, dat er voldoende toner in huis is en dat wij altijd voor u klaar staan om uw vragen te beantwoorden. Dit is gewoon de service die wij bij een langdurige samenwerking vanzelfsprekend vinden en die u verdient.

Snel & Vriendelijk

Wie support nodig heeft, een storing wilt melden of een handleiding zoekt moet snel en vriendelijk geholpen worden. Daar is het ASI-serviceteam voor. Het doel? Ervoor zorgen dat u uw werk goed kunt doen dankzij de printers, en multifunctionals van ASI.

Het voordeel van leasen

Het voordeel van het leasen bij ASI is dat u altijd ons serviceteam kunt bellen of mailen. U kunt ook onze Q&A vragenlijst even doornemen om te kijken of uw vraag er al bij staat. ASI is er om het huren van een printer, multifunctional  gemakkelijker te maken, dus service heeft onze topprioriteit.

O jee, wat vervelend! Neem contact met ons op om uw storing te melden zodat wij dit zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen.

Check onze Q&A lijst om te kijken of uw vraag er tussen staat. Wellicht is uw vraag binnen enkele seconden opgelost als deze al voorkomt in onze Q&A lijst.

Bel of mail naar 024-7508428 om zo snel mogelijk weer een nieuwe voorraad in huis te hebben. Geef bij het bellen of mailen door om welk type printer het gaat of welk serienummer uw machine heeft.

TELLERSTAND DOORGEVEN, STORING MELDEN OF SERVICE NODIG?.

Bel 024-7508428 of vul onderstaand contactforumulier in.

FAQs.

Veel voorkomende problemen zijn vaak eenvoudig op te lossen. Klik hieronder op de meest gestelde vragen om te zien hoe u storing wellicht zelf kunt verhelpen.

OORZAAK:
Papierlade schuifjes staan te ver open. Papierdikte klopt niet met de instellingen. Papier ligt niet goed in de lade. Papierrollen zijn versleten. Vuile sensoren.

OPLOSSING:
Papier opnieuw plaatsen. Schuifjes opnieuw aanschuiven. Papierlade-instellingen aanpassen met bijvoorbeeld type dik 1.

OORZAAK:
De printopdracht is gestuurd in een ander papierformaat dan dat de machine in de lades heeft liggen.

OPLOSSING:
Printinstelling en documenteigenschappen controleren. De documenteigenschappen zijn leidend en negeren de printerinstellingen.

OORZAAK:
Mailserveradres of netwerk is mogelijk veranderd.

OPLOSSING:
Door eigen ICT-afdeling netwerksettings zoals smtp server, dns en gateway laten controleren evt met ondersteuning van 2e lijns support.

OORZAAK:
Kan vochtig papier zijn.

OPLOSSING:
Leg een nieuw pak papier in de lade en draai de opdracht opnieuw.

OORZAAK:
Verkeerd ingestelde papierdikte.

OPLOSSING:
Stel de machine in op dikker papier.

OORZAAK:
Telefoonaansluiting of kabel defect, landcode, snelheid of ecm mode klopt niet.

OPLOSSING:
Naar fax bellen. Controleren of faxlijn in lineaansluiting zit. 2e lijns support bellen.

OORZAAK:
Netwerkaansluiting is defect. Printopdracht blijft hangen in wachtrij. Server spooler blijft hangen. Netwerkinstellingen op machine zijn gewijzigd.

OPLOSSING:
Door eigen ICT-afdeling de instellingen laten nalopen eventueel met ondersteuning van 2e lijns support.

OORZAAK:
Staat een opdracht vast in de wachtrij.

OPLOSSING:
Laat de systeembeheerder de vastgelopen opdracht verwijderen.

OORZAAK:
Formaat detectie probleem door vuile sensoren. Adf feed versleten. Doorvoerrollen vervuild. Stuk papier zit vast.

OPLOSSING:
Sensoren schoonblazen. Controleren of er ergens papier vastzit. Anders monteur inplannen.

OORZAAK:
Indien het een machine met een all-in-one cartridge (voornamelijk HP) betreft, is de cartridge mogelijk defect.

OPLOSSING:
Cartridge vervangen (ook als deze pas vervangen is).

VRAAG VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE AAN
OF BEL ONS OP 024-7508428 .

OFFERTE

ASI DOCUMENT MANAGEMENT

Uw partner in kopiëren, printen, scannen & digitaal archiveren

CONTACT

  • Kerkenbos 1039, 6546BB Nijmegen.
  • 024-7508428
  • info@asi-consultants.nl

werken bij asi ?